فون بوث

چرا پرسنل شما به اتاق سکوت تلفن نیاز دارند؟

چرا پرسنل شما به اتاق سکوت تلفن نیاز دارند؟

 به عصر اتاقکهای آکوستیک اداری ، اتاقک جلسات و فضاهای ساکت خوش آمدید . در حال حاضر وجود دفاتر استاندارد با چندین اتاق کنفرانس پراکنده در محیط های مختلف ، دیگر از سوی افرادی که به دنبال ایجاد نوآوری در سازمان و دفاترشان هستند. پذیرفته شده نیست . در بیست سال گذشته مطالعات زیادی درباره افزایش بهره وری و تمرکز در محیط های اداری انجام شده . در نهایت همه این تحقیقات به یک نقطه مهم رسیدند. غیرقابل انکار است و آن این بود که طرح دفاتری با فضای باز از بسیاری جهات، دارای مشکلاتی است.

 بله این درست است که وجود دفاتری با محیط باز باعث تقویت ارتباطات بین افراد شده. و به تیم ها کمک میکند ارتباطاتشان را افزایش دهند. اما چنین محیط هایی در عین حال به طور چشمگیری میزان خطای عملکردی و سطح استرس کارکنان را نیز افزایش میدهند . تمرکز روی متن ایمیلی که میخواهید ارسال کنید، زمانی که تمام طول روز همکار دیگرتان پشت سر شما با تلفن صحبت میکند، غیرممکن است. محیط کار ایده آل محیطی است که در آن افراد احساس کنند روی محیط اطرافشان کنترل دارند . آرامش لازم برای تمرکز روی کار را داشته باشند . زمانی که همه در یک فضای باز کنار هم قرار داشته باشند، حفظ چنین احساسی، بسیار دشوار میشود. 

اتاقک تلفن یا اتاقک آکوستیک

اتاقک تلفن هایی که به منظور حفظ حریم خصوصی طراحی شده اند یکی از بهترین روشها برای تأمین فضای شخصی کارمندان است. که اغلب نیازشان برای ایجاد تمرکز را برآورده میکنند. آیا میدانستید 69% کارمند ها  ادعا دارند که به سختی برای حفظ تمرکزشان در محیط کار تلاش میکنند و بیش از 30% نیز گزارش میکنند که در طول روز حداکثر تا 2 ساعت با تلفن همراه صحبت میکنند؟ چرا این سطح از استرس میان مردم وجود دارد؟

خب جواب میتواند ساده باشد، این چیزی است که برای بسیاری از کارکنان چنین فضاهای اتفاق می افتد. هر صدای کوچکی میتواند باعث حواس پرتی دیگران شود و باعث میشود برای کسب تمرکز با آن مبارزه کنند . ممکن است بگویید «دفتر ما که محیط بسیار آرامی دارد، تصور میکنم اکثر کارکنان تمرکز لازم را دارند». این یک فرضیه شایع است. اما بهتر است بدانید طبق مطالعه هایی که اخیراً روی بیش از 100 دفتر انجام گرفت مشخص گردید، 66% کارکنان احساس پریشانی و عدم تمرکزشان در محیط کار را به مدیرانشان گزارش نمی کنند. 

چه بخواهید اتاقک های تلفنی اداری سفارش دهید، چه اتاق جلسات یا اتاق کنفرانس، در هر صورت روی این مسئله سرمایه گذاری کنید، این چیزی فراتر از نصب عایقهای صوتی است. راه حل نصب اتاقک های تلفنی اداری باعث ایجاد آرامش و احساس بهزیستی برای کسانی میشود که از آنها استفاده میکنند . این کار باعث میشود مکانی برای کارمندانتان فراهم کنید تا بدون هیچگونه حواس پرتی و وقفه ای کارشان را انجام دهند. 

پانلهای دیواری صوتی امکان تماس تلفنی آسان یا کنفرانس های ویدئویی را فراهم میکنند . مثلاً اگر شعبه ای در تبریز دارید یا باید تماسی تصویری با مشهد برقرار کنید، اما نمی خواهید برای این کار به اتاق کنفرانس بروید. یا صدای صحبتتان در کل فضای باز بپیچد و باعث مزاحمت شود میتوانید از این شیوه استفاده کنید. دقیقاً به همین دلیل است که استفاده از عایق های صوتی در حال افزایش هستند. طراحی دفاتر باز باعث شده کارایی لازم با وجود حواس پرتی هایی که ایجاد میشود، کار واقعاً دشواری باشد. 

دفاتری با طراحی باز در سرتاسر جهان سالانه میلیاردها دلار صرف طراحی مبلمان اداری و نورپردازی داخلیشان میکنند تا به لحاظ بصری جذاب به نظر برسند، اما آیا توجهی به تمرکز و آرامش کارمندانی که مجبورند در چنین فضای بازی کار کنند هم میکنند؟ اگر از یک کارمند سطح متوسط که مجبور است روزانه تماسهای تلفنی و کنفرانسهای ویدئویی زیادی را اداره کند بپرسید که آیا ترجیح میدهند نورپردازی مناسب و صندلیهای مخصوص کار اداری داشته باشد یا فضایی آرام برای فکر کردن (اتاق فکر)، میتوانیم به شما اطمینان دهیم که تقریباً همه ی آنها داشتن یک اتاق فکر را انتخاب میکنند، اما چطور ما چنین چیزی را میدانیم؟

در نظرسنجی که اخیراً انجام دادیم. از بیش از هزار کارمند خواستیم تا میان دو گزینه مجموعه ی اداری کاملاً جدید (شامل میز اداری، صندلی ادرای و نور مناسب) و داشتن یک اتاق فکر یکی را انتخاب کنند . 94% این افراد داشتن یک اتاق فکر را انتخاب کرده اند. در عین حال که از دیدن این نتیجه خوشحال شدیم، اما برایمان تعجب آور هم نبود، محصولات ما برای افرادی که به آنها دسترسی ندارند، مفید هستند. اتاقکهای آکوستیک ما دارای عایق صوتی از جنس چوب و سازگار با محیط زیست هستند. و برای برقراری تماس های مهمی تلفنی، انجام مکالمات خصوصی، حفظ حریم خصوصی و … مناسب هستند . با وجود این اتاق تلفن و اتاق جلسه آکوستیک دیگر نیاز نیست برای برقراری تماس های مهمتان در خیابان یا راهرو شرکت قدم بزنید. 

فون بوث

اتاقک های اداری ما دارای سیستمهای تهویه ، پانل های عایق صوتی، درهای شیشه ای، خروجی USB و برق، هستند . طوری بسته بندی می شوند که قابلیت ارسال به شرکت های دیگر در سرتاسر جهان را داشته باشند . با خرید از ما میتوانید اطمینان داشته باشید کالای با کیفیتی را تهیه میکنید . مجموعه ما معتقد است که هیچ چیز مهمتر از تحقق ایده های خوب وجود ندارد. این ایده های خوب هستند که میتوانند جهان را به سمت تغییرات بهتر سوق دهند.  و ما با هر چه بیشتر کمک کردن به مردم برای دنبال کردن ایده های بزرگشان، در واقع خودمان و جهان را به آرامش می رسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *