مبلمان ey

مزایای فضای کار اشتراکی

فضای کار اشتراکی مفهومی است که به سرعت در ایران در حال گسترش است و به نوعی می شود گفت که احتمالا نسل بعدی استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا و شرکت ها از این محیط سرچشمه خواهد گرفت . ( اگر میخواهید بیشتر با این فضاها آشنا شوید پیشنهاد میکینم مطلب “آشنایی با فضای کار اشتراکی برای چه افراد و چه نوع کسب وکارهایی مناسب است” را بخوانید ) اما اگر با این فضاها آشنایی دارید ، آیا تا به حال فکر کرده­ اید که فواید فضای همکاری در چنین محیطی غیر از گسترش ارتباطات و شبکه شما چه چیز دیگری میتواند باشد؟ به جای اینکه تنها در دفتر خصوصی­تان کار کنید، کار کردن در یک محیط اشتراکی چه مزایایی به دنبال دارد :

 فضای کار اشتراکی

شبکه ­تان را وصل کرده و گسترش دهید

اگر در اینترنت به دنبال راه حلی برای چگونگی گسترش کسب و کارتان هستید، احتمالاً دارید مسیر اشتباهی را دنبال می کنید . اولین محلی که برای گسترش کسب و کارتان باید دنبال کنید، یک محیط کار اشتراکی است. اهمیت شبکه این روزها می تواند رشد اقتصادی تان را تحت تأثیر قرار دهد، شاید بپرسید چگونه؟ خب همه می دانند که نمی توانید به تنهایی کار کنید. گاهی اوقات، شبکه سازی ممکن است شما را به سمت یک فضای کار اشتراکی، و احتمالاً تلاش برای پیدا کردن یک شریک تجاری سوق دهد. نمی دانید چطور باید یک شبکه ایجاد کنید؟ اشکالی ندارد، نکات زیادی در این رابطه می تواند در اینترنت پیدا کنید.

فضای کار اشتراکی دانشکده مهندسی نساجی

فضای کار اشتراکی = انعطاف ­پذیری

کار در یک محیط اشتراکی به معنای انعطاف ­پذیری بیشتری برای کار کردن در هر مکانی است. در حالی­ که اگر در یک دفتر خصوصی متعلق به خودتان فعالیت کنید، این امکان را ندارید که در هر مکان و با افراد مختلف مواجه شوید. نحوه ­ی گسترش مشاغل یکی از سؤالاتی که این روزها خیلی مطرح است؛ همه می­خواهند کسب و کارشان را گسترش دهند. چه کسی این را نمی­خواهد؟ کار کردن در یک محیط اداری مشترک واقعاً می­تواند به این مسئله کمک کند، می­توانید بپرسید چطوری؟ خب اجازه بدهید پرسش­تان را با یک سؤال ساده پاسخ دهم، آیا تا به حال تجربه احساس بی ­حوصلگی در زمان کار در یک دفتر خصوصی را داشته ­اید، اینکه ناگهان تمرکزتان را در مورد اینکه باید چه کاری انجام دهید از دست بدهید؟ این زمانی که در یک دفتر خصوصی کار می­کنید زیاد رخ می­دهد. برخی محیط­ های کار اشتراکی در تهران در مکان­های مختلفی واقع شده ­اند. این شیوه بهترین راه برای جلوگیری از کسالت و بی­حوصلگی در میانه ساعات اداری است.

مزایای فضای کار اشتراکی

آنچه در مورد اهمیت شبکه گفتیم را به خاطر بیاورید؟

بله، زمانی که عنوان را خواندید توانستید آنچه را در مورد اهمیت شبکه گفتیم به خاطر بیاورید؟ این مسئله برای شروع کارتان بسیار اهمیت دارد. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال جذب سرمایه ­گذاران بالقوه برای شرکت نوپایتان هستید، ارتباط گرفتن با افراد مختلف در یک محیط کار اشتراکی می­تواند کمک زیادی در این زمینه به شما کند. چطور؟ خب به این نکته توجه کنید، افراد زیادی در یک محیط کار اشتراکی حضور دارند، حتی اگر یکی از آن­ها بتواند سرمایه­ گذار بالقوه ­ای باشد که به دنبال کسب منافع بالقوه از شرکت شماست، خیلی خوب است. اگر به اندازه کافی خوش­ شانس باشید، چندین سرمایه ­گذار خواهید یافت، عده­ای دیگر از سرمایه گذاران به عنوان سرمایه­ گذاران ریسک ­پذیر شناخته می­شوند که به دنبال شرکت­ های نوپای قوی برای سرمایه گذاری هستند. اینجاست که می­توانید کل مزایای کار در یک محیط اشتراکی را کسب کنید، بودجه و سرمایه­ گذار دریافت کرده و احتمالاً دوستان جدیدی نیز پیدا می­کنید.

فضای کار اشتراکی
فضای کار اشتراکی

بنابراین، حالا در مورد فواید فعالیت در یک محیط کار اشتراکی چه فکر می­کنید؟ اگر فردی درونگرا هستید و به دنبال کار در یک دفتر خصوصی، چه تصمیمی می­گیرید؟ خب، گروه کار اشتراکی  GoWork می­تواند چندین دفتر خصوصی دیگر برای اجاره توسط شما پیشنهاد کند، خصوصاً در شهرهای بزرگی چون تهران!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *