پارتیشن شیشه ای در دانشگاه

معجزه نور و استفاده از پارتیشن شیشه ای در بازسازی یک محیط از کار افتاده

بازسازی كتابخانه دانشگاه کنستانس ، اشتوتگارت آلمان

به گفته معمار این پروژه هوگو هورینگ “لابی ورودی طبقه همکف ساختمان دانشگاه کنستانس از دهه 1960 تا 70 ساختار تاریک و ترسناکی داشت و بسیار بد ساخته شده بود؛ اما حالا با سبکی جدید، رنگ‌های تازه و با جداسازی و تفکیک به وسیله پارتیشن شیشه ای باز طراحی و مدرن شده است.

در حال حاضر این محیط استفاده‌های مختلفی پیدا کرده: طراحی جدید مجموعه با استفاده از انواع مختلفی از چراغ های پر نور و دیوارهای شیشه ای که با پوشش ظریفی از رنگ ها ترکیب شده به معنای این است که می توان به سرعت محیط قبلی را فراموش کرد و به محیطی با مختصات فعلی فکر کرد.

پارتیشن شیشه ای در دانشگاه

در خصوص انتخاب ترکیب رنگ دفتر کار در این مقاله از دنیته بیشتر بخوانید: ترکیب رنگ مناسب برای دفتر کار

یکی از این طبقه ها بدون هیچ گونه نور روز و نور طبیعی ساخته شده است و استفاده از پارتیشن اداری که با کل مقررات قابل استفاده برای دانش آموزان رعایت و سبب شده فضای تحصیلی شاد و آرام با فضایی برای تعامل و برخوردهای غیر منتظره ایجاد شود.

پارتیشن شیشه ای با استیکر رنگی

دیوارهای شیشه ای رنگی

دیوارهای تمام شیشه‌ای که به رنگ‌های قرمز ، سبز ، آبی و نارنجی اتاق‌ها را تقسیم می کنند و شکل های بسیار متفاوتی دارند. این باعث شده است تا اتاقهایی برای انواع مختلفی از فعالیت ها استفاده شود که هم ارتباطی و هم کاری هستند و در نتیجه انرژی خوبی در محیط شکل بگیرد .

“ارتباط بصری” بین مناطق با ترکیب رنگ ها باعث ویو ها و زاویه های دیداری جذاب شده و جو دلپذیری شکل گرفته که باعث جذب افراد به این محیط می شود.

نورپردازی محیط اداری

نوسازی و طراحی مجدد این کتابخانه دانشگاه کنستانس جوایز مختلفی از جمله جایزه BDA و جایزه Hugo Häring را به دست آورده. اینها همگی به دلیل توجه نیاز ساده انسان‌ها یعنی نور و محیطی که دارای عناصر ساده جذابیت خواهد داشت .

پارتیشن شیشه ای
پارتیشن فریم لس و محیط پرنور
مبلمان اداری مدرن و پارتیشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *