پارتیشن فریم لس شیشه ای

تاثیر استفاده از پارتیشن اداری در افزایش بهره وری نیروی انسانی

بهره‌وری: در هر صنعتی که کار کنید، بهره‌وری کلمه‌ای کلیدی است. بالا نگه داشتن سطح بهره‌وری راهی بدیهی برای حفظ موفقیت هر کسب‌وکاری است. اما چگونه بهره‌وری کارکنان را ارتقاء دهیم؟ با پارتیشن اداری!

یکی از راه‌هایی که شاید تا به حال در نظر نگرفته باشید؛ تفاوت‌هایی است که پارتیشن‌های اداری می‌توانند در بهره‌وری کارکنان ایجاد کنند. این 4 دلیل را بخوانید تا بدانید چرا سرمایه گذاری روی پارتیشن‌های اداری به بهبود سطح بهره‌وری کارکنان شما کمک می‌کند.

پارتیشن شیشه ای

1- پارتیشن اداری و حریم خصوصی

کار کردن در یک دفتر مدرن با طراحی باز احتمالاً دشوار است، به خصوص اگر از آن دسته افرادی هستید که برای تمرکز نیاز به جایی خلوت و ساکت دارند. سخت کار کردن در یک دفتر شلوغ و پر سر و صدا با میزهای بزرگ چالشی واقعی برای سطوح بهره‌وری است. اما با استفاده عاقلانه از پارتیشن‌های اداری، می‌توانید بخش‌های کاری خصوصی و نیمه‌خصوصی را با هزینه نسبتاً کمی برای کارمندان خود ایجاد کنید.

پارتیشن‌های اداری روشی مقرون به صرفه برای ایجاد فضاهای کاری فردی در دفتر شما هستند. پارتیشن‌های رومیزی را می‌توان روی میزهای بزرگ نصب و فضاهای نیمه‌خصوصی ایجاد کرد که تمام مزایای دفاتر «اتاقکی» را بدون مشکل نصب و اشغال فضا فراهم می‌کند. پارتیشن‌های جداکننده رومیزی از صفحات نئوپان با لایه‌ای از پارچه تجاری ضدحریق و در رنگ‌های متنوع ساخته شده‌اند که با دو عدد گیره رومیزی به فروش می‌رسد. گیره‌ها قابل تنظیم هستند و برای قرار دادن روی میزهایی با ضخامت 17 تا 33 میلی‌متر طراحی شده‌اند (همه انواع میزها با ضخامت استاندارد را پوشش می‌دهد، اما اگر به جایگزینی نیاز دارید، حتماً با تیم ما تماس بگیرید تا به شما کمک کنیم).

فضای خصوصی

2- تاثیر پارتیشن اداری بر کاهش نویز و صدای محیط

محیط‌های کاری مدرن مکان‌هایی بسیار پر سر و صدا و باعث حواس‌پرتی هستند. به ویژه اگر دفتر شما «پر ارتعاش» است (به عنوان مثال، یک مرکز تماس یا بخش فروش که در آن اغلب با تلفن صحبت می‌شود)، ممکن است پارتیشن‌های رومیزی استاندارد عایق صوتی کافی را فراهم نکنند. حتی سر و صدای ماشین‌هایی مانند پرینترها و فکس‌ها می‌تواند مانع تمرکز شود که به نوبه خود بهره‌وری را کاهش می‌دهد. دلیل اینکه آلودگی صوتی دفاتر کاری از خانه‌های خودمان بیشتر است این است که اغلب این فضاها دارای حداقل میزان اثاثیه نرم مانند فرش و پرده هستند. این مورد تفاوت زیادی در نحوه انعکاس امواج صوتی درون اتاق ایجاد می‌کند. در اینجا پارتیشن‌های آکوستیک وارد عمل می‌شوند.

طیف وسیعی از پارتیشن‌ آکوستیک و رومیزی به‌طور خاص برای کاهش نویز در محیط‌های اداری طراحی شده‌اند. این صفحات شامل یک پنل داخلی ضخیم‌اند که با پارچه پشت اسفنجی آکوستیک پوشانده شده است و حرکت امواج صوتی را در فضا دشوارتر می‌کنند. انتخاب پنل‌های آکوستیک، به جای پارتیشن پارچه‌ای استاندارد، NRC (ضریب کاهش نویز) تخمینی ارائه می‌دهد که از 22/0 شروع می‌شود. برای به حداکثر رساندن اثر عایق صدا، پنل‌های آکوستیک ممتاز ما را انتخاب کنید. این پنل‌ها با فضایی خالی در مرکز پنل ساخته می‌شوند که توانایی آنها را برای کاهش صدا در سرتاسر دفتر شما افزایش می‌دهد.

پنل های آکوستیک

3- تعبیه محل ملاقات 

بودن در یک مکان در تمام طول روز می‌تواند بر سطح بهره‌وری تأثیر بگذارد، بنابراین مهم است که به کارکنان خود مکان‌های جایگزینی برای کار در محیط اداری بدهید. اگر در محل کارتان اتاق جلسه تعبیه نشده است، می‌توانید به سهولت و با هزینه محدود از سیستم پاد پارتیشن‌های اداری استفاده کنید.

ما طیف وسیعی از پاد‌های اداری مختلف را می‌فروشیم. از کیت‌های متشکل از تعدادی پارتیشن منحنی استاندارد و پارتیشن‌های آکوستیک (که می‌توانند به یکدیگر متصل شوند و «پاد» منحنی را با فضای کافی برای یک میز و تعدادی صندلی فراهم کنند) تا اتاقک آکوستیک پارچه‌ای که مجهز به نورپردازی سقفی و درهای کشویی برای حفظ حریم خصوصی و عایق صدا هستند.

این پادها فضاهایی ایجاد می‌کنند که کارمندان می‌توانند کارهای خصوصی، ملاقات و همکاری با دیگران را بدون ایجاد مزاحمت برای بقیه افراد دفتر انجام دهند. آنها همچنین در دفاتر خصوصی و فضاهای تفریحی کاربرد دارند. همین تطبیق‌پذیری زمانی که به دنبال بهبود بهره‌وری کارکنان خود در محل کار هستید آنها را به سرمایه‌گذاری ارزشمندی تبدیل می‌کند.

 

اتاقک آکوستیک با پارتیشن شیشه ای

4- محیط زیستی سالم 

شاید بیان آن بدیهی به نظر برسد، اما اگر کارمندان مریض باشند، غیرممکن است کارآمد باشند. بنابراین، برپا نگه داشتن دفتر در مکانی سالم و بهداشتی یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از ثابت ماندن سطح بهره‌وری شرکت شما در طول سال است.

پارتیشن‌های اداری مدرن با همه‌گیری ویروس کرونا در اوایل سال ۲۰۲۰ بسیار پر استفاده شدند. از آن زمان، این پارتیشن‌ها در فروشگاه‌ها، مهمان‌پذیرها و دفاتر سراسر ایران  و در سرتاسر جهان رایج شده‌اند. کار کردن در مجاورت فرد عفونی یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای انتقال بیماری در دفتر کار است. به همین دلیل در سال 2020 کسب و کارها بیش از پیش شروع به استفاده از پارتیشن های اداری کردند و این روند باعث بوجود آمدن فضایی جدید و فعال در کسب و کارها شد.

مبلمان کافه بازار و پارتیشن اداری

پارتیشن اداری

پارتیشن‌ اداری برای فاصله‌گذاری اجتماعی و مشابه ماسک صورت عمل می‌کنند (البته موثرتر). وقتی انسان نفس می‌کشد، ذرات تنفسی را به هوا وارد می‌کند. اگر فردی عفونی باشد، این ذرات به راحتی می‌توانند در یک دفتر پخش شوند و چندین نفر را آلوده کنند. نصب پارتیشن‌های اداری به جلوگیری از پخش شدن این ذرات کمک می‌کند و آنها را روی سطوح خود می‌گیرند که می‌توان به راحتی با استفاده از دستمال‌های ضد باکتری یا محلول سفیدکننده رقیق‌شده آنها را پاک کرد. پارتیشن‌ها نه تنها در مبارزه با شیوع کووید 19مفید بودند، بلکه می‌توانند برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های فصلی مانند آنفولانزا یا نوروویروس یا حتی سرماخوردگی که اغلب افراد را در ماه‌های زمستان مبتلا می‌کنند، استفاده شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *